AW med kidsen på Bio Rio

I fredags var ju alla så sjukt pepp på sommarvärme (svensk sommarvärme haha), minns du? Nu i dag när jag skriver inlägget har det ju snöat typ två gånger. Depp. Hur som så här var årets första sommardag:

Take Away mugg från Kafé 44
Satt på Kafé 44 och jobbade med ett hemligt projekt. Passade på att också göra mitt jobb som social media ansvarig på kafet och postade en bild som fick sjukt många likes! Tack! Följer du inte kafet i sociala medier så finns vi här och här.
Lily och jag på Nytorget
Sen hade jag lovat barnen årets första glass på Nytorget. De älskar glassen från A.H:s glassbar som ligger precis vid Nytorget och har långa köer så fort det blir varmt på grund av älsk.

Zoe och jag på Nytorget

AW med kidsen och Nay-J på Bio Rio
Sen drog vi till Bio Rio!
Monstera på Bio Rio
Som hade en gigantiskt och vacker Monstera.
Aw med kidsen och Nay-J på Bio Rio
Fantastisk bild på en fantastisk unge.
Aw med kidsen och Nay-J på Bio Rio
Och en fantastisk bild på fantastiska dj Nay-J som lät båda barnen mixa musik ett tag.
Aw med kidsen och Nay-J på Bio Rio
Skriv en bildtext

Aw med kidsen och Nay-J på Bio Rio

Barnen var trötta och inte alls sugna på att AW-hänga med vuxna. De blev lite mer nöjda med mat i magen och när de fick hjälpa till och dj:a. Men ändå skönt att göra något annat än vardag ibland.

Följ mig på Instagram!

Kommentera

