Min mammas hund är sötare än din mammas

I går var jag på mina barns skolavslutning. Blir alltid sjukt rörd av skolavslutningar, till och med de på tv. Du kan tänka dig hur det är på mina barns då. Får liksom svälja gråten hela tiden för att inte börja fulgråta.

Så vi pratar inte mer om det. Däremot kan vi prata om min mammas otroligt söta hund. Han heter Rask och är 4 månader. Definitivt den som fick mest uppmärksamhet på söders gator den dagen.

I bland blir jag sugen på hund, men så träffar jag folk med hund och inser hur mycket av ens tid de äter upp. Och jag har ju ingen sån. Tid alltså.

mamma_hundrask

Följ mig på Instagram här!

Läs mer: GUIDE: Att gå ut och dricka ett glas cava utan att bli ruinerad

Kommentera

