In i kaklet – veckans lista

Den här veckan känns både som ett stort hinder att klättra över och som en skön varm vagga. Känslan av vagga är på grund av barnen, tycker det är fint att få tillbaka dem och älskar rutinerna som finns på barnveckorna. Hindret är allt jobb som ska hinnas med inkl. en konstig hosta som hållit mig vaken om nätterna och skickat med massa härliga tankar och funderingar när sömnlösheten slagit till. Sömnlöshet är så sjukt dåligt och medför massa skit. Känner till exempel att stressen slår tillbaka på max, den som jag lyckats slå undan ganska bra.

Veckans att göra: Hämta passet! Ett steg närmare semester 🙂 Ska också skriva krönika, gå på jobbmöte, åka på jobbresa och mysa med barnen. Eftersom de går på fritids nu behöver vi inte gå upp 06 för att hinna till skolan, jippie!

Veckans tråkiga: Att behöva lämna barnen med barnvakt i två nätter pga jobb.

Veckans roliga: Min veganinspiratör fyller år och har kalas på lördag. Hon brukar alltid bjuda på fantastisk mat och überfin tårta!

Veckans matlagning: Jag vill prova att recept jag hittat på” haloumi”tofu.

Veckans pyssel: Är så trött att tavlorna i hallen aldrig kommer upp. Tänker att det måste bli denna veckas pyssel. Tavlorna!

Avslutar med två bilder från Forza Femme i helgen där jag och Nadja dj:ade!

Foto 2017-06-12 08 08 25Foto 2017-06-12 08 08 37

Följ mig på Instagram här!

Läs mer: Den här veckan

Kommentera

