I bland är allt upp och ner

PMS, EMS whatever. I bland är allt bara sämst. En känner sig världelös på alla sätt, livet känns trist och så vidare. Men har haft en okej bra helg om jag bortser från humöret och en jävla taxichafför (som jag ska skriva om en annan dag).

Untitled

I fredags var jag på Pridefest, i går såg jag Tulpanfeber på bio och i dag var jag på Moderna museet där jag köpte den här:

Untitled

Efter besöket på Moderna åt vi crepes, drack vin och kände oss som riktiga kulturtanter. Sen gick vi till Babylon och avslutade kvällen tidigt precis som äkta gamlingar.

Untitled

Och på tal om tant så lagade jag mat 21.30 i lördags på grund av måste äta middag… Untitled

Kommentera

