Sommarlov betyder inte samma för alla

Glömt att dela en krönika jag skrev för Stockholms Fria Tidning tidigare i sommar. Den fick ett fantastiskt gensvar, precis som alla krönikor jag skrivit på senaste fått. Känns fantastiskt att skriva engagerande och påverka samhället. Har en deadline för en krönika till nästa vecka, har ingen aning om vad jag ska skriva… kommer alltid till mig typ natten innan sista inlämningsdagen. Här kan du hitta alla krönikor jag skrivit.

Foto 2017-06-16 12 09 23Foto 2017-06-16 12 10 05Foto 2017-06-16 12 12 11

Kommentera

