Överjävlig måndag

Untitled

Vaknade och mådde skit, hade möten hela förmiddagen och sen drog jag hem och sov några timmar. Hade det förspänt i dag med båda barnen hos kompisar. Bästa dagen att må skit på med andra ord. Ingen middag att laga, ingen disk att diska bara lite läxor och nattning.

Bilden ovan är INTE från idag. Men jag hoppas att jag kommer känna så typ i morgon. På bilden var jag nämligen på väg ut för att dansa med mina kompisar. Det var förra barnfria helgen och jag var mycket pepp. En bra helg, precis som denna helgen med barnen. Känner mig ganska balanserad just nu även om stressen knackar på mer och mer i och med att jobbet ökar mer och mer. Hoppas innerligt att jag kan hålla fast vid det balanserade livet. För även om det också innehåller ångest så har det varit så mycket lättare att hantera.

Men ångestfri tisdag börjar med sömn. Och nu tror jag att mitt äldsta barn har somnat. Hon hade svårt att somna ikväll men det kommer förhoppningsvis inte jag ha.

Kommentera

