Allt du kan göra kan jag göra, blödandes

Jinxade tydligen sömnen i går. I morse vaknade jag nämligen 04.00 och kunde inte somna om. Vaknade pga kissnödig och upptäckte samtidigt att jag hade ont i axeln/skulderbladet, försökte somna i en halvtimme innan jag kom på att jag kunde ta en ipren. Men då var jag så himla vaken och innan iprenen verkat hade jag fyllt huvudet med 1000 tankar. Jävlar va hjärnan spelar en spratt. Jämt.

Har ändå varit en ok dag. Inte så produktiv, eller hahahaha. Skoja. Inte så produktiv enligt mina mått. Men har hunnit göra en adbust, testsy ett hårband, laga mat x2, storhandla, fakturera, gå igenom och svara på mejl, dammsugit osv.

Här är min adbust. Och här hittar du mig på Instagram. Den kom jag på 05.10 ish. Det är väl det bästa med att inte sova, alla idéer som kommer till en. När jag är sömnlös (och vill sova) så känner jag mig till hälften kreativ och hälften ångestfylld. Så lite värt men ändå inte.

Untitled

Och här är hårbandet. Det är inte ett resultat av sömnlösheten utan kom på att jag vile göra det kvällen innan. Tog en snabb bild till min syrra… håret står på alla håll men det bjuder jag på. Bjuder på så sjukt mycket nu för tiden, men tänker att det är bra att inte va fixad på bilder jämt. Mer rättvis bild av en person liksom. Och mer befriande. Antagligen sitter du och tänker: VADDÅ OFIXAD????? nu och är skitirri på att jag ens nämnde det. Bjuder på det också 😉

Untitled

NU GODNATT! Låt mig drömma söta drömmar och vakna hyfsat utvilad klockan 06. Helt utvilad kommer jag aldrig vara vid den tiden pga. hatar tidiga mornar. Hoppas du också får sova gott såklart ❤

Kommentera

