Kalaslördag

Förra veckan fyllde min minsting 8 år och i lördags var det dags att ha kalas med släkt och vänner. Ska visa den dagen genom instastorys!

Untitled

Vi började dagen mycket lugnt. Dels för att jag varit sjuk i en vecka och inte kände mig helt frisk än och dels för att barnen älskar lugna morgnar lika mycket som mig. Lily sitter fast med elefanten hon fick i födelsedagspresent. Älskar när en köper något på loppis och det blir favoriten. Bevisar igen att saker inte behöver vara dyra för att bli älskade.

Untitled

Pyntade i vardagsrummet…

Untitled

…men självklart hamnade alla i köket.

Untitled

Nisse var med! Det är min lillebror och hans tjejs hund. En liten fegishund som helst vill sitta i knä på någon av dem och inte hälsa på någon annan.

Untitled

Efter kalaset tog min syster, hennes man och kusinerna med oss till Koh Pangan. Barnen tokälskar den restaurangen och jag med. Bäst på kvällen tyckte barnen var åskvädret, inte maten. Fantastisk miljö!

Här följer du mig på Instagram!

Kommentera

