Scrambled pancakes och annat på en lördag

Lördagen började med att jag tokmisslyckades med pannkakor som jag alltid lyckas med…

Untitled

De är ett veganskt recept, skrev om det här. Gav upp efter halva smeten men barnen blev nöjda med trasiga pannkakor. Skönt att de inte alltid är så kräsna haha.

Untitled

Sen sminkade jag mig. Älskar att sminka mig när jag gått en hel dag utan.

Untitled Untitled

Sen åkte vi till Etnografiska museet. De hade dels Alla helgonatema men också en utställning om normer – Playground. Gå och se!

Untitled

På ett ställe hade de discobås med hörlurar, mkt kul!

Untitled

Sen tog vi en tur till Riksidrottsmuseet där barnen fick springa av sig. De har nämligen ett rum med redskap och löpbana.

Untitled

Efter det tog vi oss in till city. Zoe tog den här fantastiska bilden. Blev lite kär i sthlm. Eller, jag är ganska ofta kär i stan. Längtar tillbaka till att bo på söder, är för lugnt i orten. Även om det säkert är bra för mig med lugnt. Och i princip omöjligt för mig att byta tillbaka till söder 😭

Kommentera

