Spelningen på Nada Bar

Tänkte först ta med systemkameran men sen orkade jag inte pga av dåligt ljus. Så trist med mörkret. Fantiserar varje dag om att flytta till ett varmare land. Men tror jag aldrig jag kommer att göra det pga. har alla mina kompisar här. Men nog om prat om mörker, för även om det var mörkt i onsdagskväll så lystet kvällen upp av alla fantastiska vänner som kom. Poetiskt va?! Vi kollar på bilderna!

image

Jag och Nadja på väg ner i hennes hiss. Obligatorisk bild varje gång vi åker.

image

Vi är uppkopplade!

image

Nadja börjar spela nästan alltid. Hon är den modiga av oss, jag är den lätt nervösa.

image

Här sitter jag och väntar på att få spela. Vanligtvis byter vi av var 30 minut hela kvällen.

image

Jag la upp massa storys av oklar kvalité. Är inte så bra på att fokusera på två saker 😁

image

Fokuserad. Körde bara kvinnliga artister utom de sista 30… hittade inga fler som passade då. Måste ladda hem fler låtar med andra ord. Var superkul att bara spela kvinnor!

image

Utsikt från dj-båset. Hatar att det är upphöjt som en scen, tycker det är mer nice att stå bland folket när det är aw-ställe. Är det klubb med dansgolv gillar jag scen bättre så en slipper ha närkontakt med folk hehe.

image

Ann-Charlottes snygga tattoo. Älskar döskallar och skelett.

image

Vid 00.40 lämnade jag Nadja själv de sista 20 minuterna pga ville hinna med sista tuben hem.

image

Gjorde adbust på vägen hem.

Kommentera

