Tankar om livet en söndag

Känner att jag är på väg in i något slags nytt. Eller snarare mitt i något nytt som smugit sig på. Hittade den här listan och tänkte kul att fylla i som någon slags avstämning med mig själv fast offentligt. Hehe. Blandar upp med lite bilder på frukost, min favoritmåltid!

Mål att uppnå

Kortsiktigt: Skriva/rita min bok. Har haft möte med ett förlag och känner att jag vill göra klart boken nuuuuuu. Medan huvudet kokar liksom.

Långsiktigt: Hitta bakans i frilans och konstnärslivet. Kommer ta tid. Tycker det är svårt att planera min tid.

Efter årsskiftet: Börjat yoga mer regelbundet! Vill ha en yogarutin varje kväll, vet att jag mår bättre av det.

IMG_9661 (kopia) IMG_9662 (kopia)

Planer

För denna månad: Åka till Paris och ha det fantastiskt. Jag hoppas att jag kommer hem inspirerad.

Innan årsskiftet: Rita klart en kalender som ska säljas helst igår.

IMG_9667 (kopia) IMG_9671 (kopia)

Drömmer om

Långsiktigt: Balans i livet.

Till 2018: En stor sked 🥄❤️

Kommentera

