Hej veckan

image

Hej måndag och ny vecka. Lånar en lista från Flora!

✏️Veckans skrivande: Måste jobba ashårt denna vecka. Har några uppdrag + en bok att påbörja. Berättar mer om det sistnämnda en annan dag!

📚Veckans läsning: Fortsätter att kämpa med Egalias döttrar. Den är fantastisk på många vis, men som jag och några diskuterade i lördags så är den hemsk och ångestladdad. Så orkar inte mer än några sidor per dag.

🍝Veckans matlagning: Köpte jättemycket grönkål i helgen så i dag ska jag göra lasagne med grönkål för första gången i mitt liv. Gjorde pasta med grönkål i lördags och gissar att det blir minst ett grönkålsrecept till. Lägger upp recept sen!

🌙Veckans planer: Jobba, jobba och jobba. Krama mina barn.

📮Veckans att göra: Sa jag jobb? Längtar tills den här veckan är över tror jag.

📺Veckans teveserie: Kollar på säsong 2 av Stanger Things.

🎺Veckans musik: Pga mängden jobb så blir det gammal invand musik. Måste ha musik jag kan i lurarna för att inte ta bort fokus från jobb. Herregud, låter som den tråkigast människan ever idag.

❤️ Veckans tanke att bära med mig: Du gör så gott du kan.

Kommentera

